Vabasta mind, Berliin!

Terve öö üleval, ofkorss, olin intervjueerinud end juba päevi, aga pidin seda veel terve öö vahetult enne intekat ka tegema. Hommikuks päris kuiv. Pärast aga käian üle iga sõna ja mõtet, iga vihjet, mille võisin anda. Olen vabatahtlikult oma süüdistajate ees, õigustan neid ning seejärel olen ka kohtumõistjaks. Usun täielikult otsust ning olen valmis seda täide viima juba enne selle jõustumist.

*

Nüüd on selge, et ma meeldin 50-60aastastele skandinaavia/briti jne feministidele, inimõigusaktivistidele jt, kes näevad minus enda 70ndate aastate nooremat versiooni, ning kes peavad mind “õigel teel” olevaks nooremaks idaeuroopa õeks. St, ma olen eilne päev!

Oi, aga kuidas mind paeluvad selle linna nussivõimalused!

Lisa kommentaar

Filed under Linn

Lisa kommentaar

