Tunnete Te meie maja?

On esimene küsimus inimestelt, kes töötavad institutsioonides, kus maja on imposantsem kui töö, mida selles tehakse. Neid asutusi on Eesti riigis mitmeid, kus seda küsimust külaliselt kõige esimesena küsitakse. (Vahel mõtlen siis leebudes, et vähemalt on neil see. Midagi, mille üle uhke olla.) Ja ma kohmetun hetkeks – kas tõesti tahavad nad teada, kas ma olen siin varem käinud, kas mul on varasemast muljeid, mida peaksin nendega jagama. Jah, ma kohtusin aastal 2011 teie kantsleriga. Aga, mul on jäänud meelde teie toonase kantsleri teadmatus ja ebaintelligentsus, minu ja mu kolleegi püüdlikud katsed teda valgustada, tema hirme pehmendada, mitte teie paraadsissekäigu puust nikerdustega trepibalustraad. Ning ega seegi kord muud moodi meelde jää, kui et riigi keres on vähene mõistus rahahunniku otsas otsatu vaev.

Lisa kommentaar

Filed under Asjad, Õhk

Lisa kommentaar

