See mäng on lihtne ja tüütab mind ruttu

Me van(em)ad oleme naeruväärsed, sest meil on hirm olla naeruväärne, me näeme, et me ei ole enam nii naeruväärsed kui nemad, noore(ma)d, sest me ei tohiks enam olla, ja nemad võivad, ja selle hirmu ja naeruväärsuse juures oleme seda naeruväärsemad. See on nagu roll, millesse ma olen surutud, mul ei ole võimalik olla (sellest) vaba. Ja meie käitumine on väljakannatamatu, sest selles ei ole midagi ebaselget, see paneb nemad olema tõelised, ausad ja vabad sellest sitasest rollist, ja me oleme seda naeruväärsemad. Olla siis juba algusest lõpuni idioot, kes armub nooremasse, täielikult, naeruväärselt, end ohustades ja naeruvääristades, olla lõpuni ja uhkelt hale. Ma olen sellest nii väsinud. Mul ei ole vaja sellest kirjutada.   

*

See mäng on liig’ lihtne ja tüütab mind ruttu.

Lisa kommentaar

Filed under Iha

Lisa kommentaar

