Linn jm

Selle linna Kohtades, seal, kus Toimus, olid üleval kaamerad, iga kell võis lülitada ülekandele mõnest Kohast ja olla selle keskel. Mulle meeldis kontrollida, kes on kohal, kes mitte, kontrollida, mis juhtub ning mitte olla samas seal.

*

Kui ma mõtlen elujõule ja rõõmsameelsusele, siis on need mulle sügavalt tundmatud fenomenid. Ma vaatlen neid distantsilt adumata, millega on tegemist. Ma ei igatseks neid, kui mulle koguaeg ei tuletataks meelde, et neid on mulle vaja, teistel on neid minu näol vaja.

*

Selle linna moekates ära tõukavates noortes oli midagi targemat ja ausamat kui kelleski teises. Nagu loodusekompassi ja instinkti najal toimivad linnud lendasid nad oma nälga kustutama vaid kohtadesse, kus neid ootas värske kõhutäis, nokkisid laialipuistatud ollusest vaid meelepärast. Instinkti najal…

Lisa kommentaar

Filed under Õhk

Lisa kommentaar

