Ma mõtlesin südames: See on inimlaste huvides, et Jumal neid läbi katsub ja et nad näevad, et nad on iseenesest vaid loomad.

Nad andsid ta pärast röntgenit mulle sülle, ta oli mähitud fliisi, ainult pea väljas. Ta nägu oli minu lõua all, ta kõrv, see kassi imeõhuke ja õrn soe kõrv mu lõua ja huulte vastas. Mõtlesin, et praegu on ta veel soe, väga elus, ehkki haige. Kõigepealt tundsin, kuidas mu enese süda lõi, siis üritasin tabada tema hingamist, ja siis südamelööke. Kahe ärevil olendi vastamisi löövad südamed, üks väiksem ja teine suurem, kuni löökide rütm sulas üheks ruumis tajutavaks ja kuuldavaks väreluseks. See õrnusemoment ja tema näoke, rahulikud silmad jäävad minuga, viimane väga ilus mälestus Nurrist.

 

Lisa kommentaar

Filed under Elu

Lisa kommentaar

