Ma rääkisin oma Vabaduse-tuumsõnast lähtuvast harguurimisplaanist. Ja tema mainis piire. Masingul on mu lemmikraamatus “Vaatlusi maailmale…” arutlus “Piiride juurde” (ma ei mõista päris, miks sel selline pealkiri on), selle lõpus on mulle vajalik (!) kujund või sümbol (Masing kaitseb teoloogiat ja viitab kõigele, mis on kõigest sümbol) et kirjeldada tänast joovastust, mis tuleb iseenesest või enesest. M i n u maania on “apokalüptiliste ratsanikkude hoog lõpmatusse.” Kui seda siin kasutan, siis on see nüüd ka minu oma, võin seda muuks kasutada kui teoloogia apoloogiana. Kuigi ka see hoog võib olla Jumala järele.

Lisa kommentaar

Filed under Biograafia, Iha

Lisa kommentaar

