George Perec unistab

http://www.franceculture.fr/player/reecouter?play=5020219

Ma olen olnud pikalt haige, vedanud end mööda tube ja nüüd ka tänavaid, süda on olnud võimetu, olen olnud pidevalt minestamise äärel. Köhin ja kui vales asendis magan, saan peavalu jne jne. Totaalne galeer, nagu ütlevad prantslased :) Aga eile läksime õhtul välja ja unistasime, et mida me teeksime, kuidas me oleksime. Me ei ole Helenaga kunagi nii unistanud. Ja need unistused olid väga toredad, lõpus väga grandioossed. Nt mõned meilt mõlemilt:

mul on Kadriorus ateljee, hommikul lähen läbi külma linna sinna, teen tule alla, teen teed ja hakkan pooleli olevat tooli peitsima. Mul ei ole mingeid tähtaegu. Suvehommikutel lähen väga vara, et näha päikesetõusu.

ma teen vääriskividest prosse, igat prossi tegema hakates ma tean, kes seda kandma hakkab või kus seda müüakse.

ma joonistan üles oma unelmate maja ja siis ehitan selle ka ise valmis. selle projekt muutub mul koguaeg, ka materjal muutub :) no see on praktiliselt reaalsus.

Lisa kommentaar

Filed under Õhk

Lisa kommentaar

