Miski ei paku suuremat lohutust kui asjad. Ärkan oma voodis, vaatlen linu, kardinaid, riidekappi. Elutoas on sohva, kirjud padjad, mu raamatud. Jään lesima ümbritsetuna fotoaparaadist, arvutist, lugerist. Mu maailm on peaaegu vaikne ning ma olen selles ainuke inimene. Akna taga on vihm, tuul, ka päike ja paljad puud kõikumas tuules. Teist ei ole.

*

Millises kohvikus mu naudingud kõige tõenäolisemalt tõeks saavad? Milline on mu lemmikkohvikute sisustus? Kas linnas on näitusi, mida ma pole näinud? Neist raamatutest, mida olen plaaninud osta, milline istub kõige paremini mu pihku?

*

*

*

Inimesed on kehad, lõhnadega, vahel vedelevad, mu tee peal ees. Emotsioonid, ootamatused, kui väsitav ja tüütav see on!

 

 

 

Lisa kommentaar

Filed under Ilu

Lisa kommentaar

