Sa oled targa türaga tehtud

– see on lause Richard Kaljo graafika näituse nurgakesest Kai-ai-ai-ai
Kaljo audio-video tööga isa kirjadest (ürita arvata, kes loeb kirju ette). Väheseid asju, mida praegu Kumus vaadata/kuulata tasub.

Astusin pahaaimamatult ka 20-30ndate kleidinäitusele – massid! Mis on kleitides, mis naisi nii erutab, ma ei ole sellest kunagi aru saanud, nagu ma ei mõista tehnikaimetlust.
*
Miks on vaja korraldada? Miks olen kindel, et ma pean korraldama asju – üritusi, publikatsioone, uuringuid jms – enda näo järele, et need ei kao massi mõttetu pinnavirvendusena. Kõik on ümberringi vaimuhaiged, neurootilised ja melanhoolsed, ma olen oma kurjuse ja meeleolukõikumisega palju stabiilsem, sest see ongi koguaeg minuga ning ma tean seda, need on mu kaaslased, kelle ma võtan pühapäeviti Kumusse, Katarinenthali, NordeCentrumisse ja Kalamaja parki. Õhutame endid koos.

*

Viimasel ajal on väga raske leida midagi, mida suudaksin lugeda. Olin rõõmus, kui lõpuks sain kätte Contingency, Hegemony, Universality (žižek – ei oska siin teha suurt ž-d ja ma ei ole kindel, kas ta selle on ära teeninud; Butler ja Laclau). Juba küsimused, millele nad vastuseid otsivad, on kulunud ja kistud, eriti Butleri omad. Mõnikord ma imestan, mille pinnalt Butler nii populaarne on, see on ilmne märk, et tema apostlid ta teoseid lugenud pole või pole nad midagi muud lugenud.

 

Lisa kommentaar

Filed under Seks&Sugu

Lisa kommentaar

