Puutuda kokku

See on üks hetk. Tõnismäel rahvusraamatukogu taga, kollasest kivist lossi juures kirjude vahtrate all. Inimesed, kes peavad kokku puutuma, kelle on kokku toonud töö, ebaõnn, ebaõiglus. Ma saan aru, kui teine ütleb, et mitte keegi ei mõista teda. Ma vist ja peaaegu adun ta ebamugavust ja hirmu. Ma mõtlen veel palju hiljem, et mina üritan mõista, minule läheb korda. Ma arvan, et ta on mulle rohkem inimene kui paljud, keda ma tunnen aastaid.

Lisa kommentaar

Filed under Õhtu

Lisa kommentaar

