Kaks tilka vett

Ärkasin ja esimene pilt oli – kaks tilka vett on Muumi punasel taustal ning Ado Lille maalid.

This slideshow requires JavaScript.

See, kes peab tagama toe ja tasakaalu, toob kaasa teised tasakaalutused, teistsugused, võibolla suuremadki probleemid. ma ei ole naiivne, ma tean seda, näen seda.

Ja sa ise! Kas pole su lähedased aastaid pidanud taluma su ettearvamatut õudu ja ängi. miks peaks keegi veel jõudma, jaksama?

*

Ta ütles eile, et ta tunneb veel palju ja me naersime. Mina valjult ja raginal. ma mõtlesin, et ma ei tunne enam nii palju, olen suhteliselt tuim. õhtul tõestati jälle vastupidist. miks need tunded otse südamenärvidega ühenduses on?

Lisa kommentaar

Filed under Iha

Lisa kommentaar

