See mees on kirjanik?

http://tinakazakhishvili.com/index.php?a=gallery&id=167&img=3

*

Läksin õhtul poodi. Mu ees oli mees, kes ostis õlle. Tal oli Rimi-kaart ja taarakupongid. Kassapidaja andis talle raha. Mees lõhnas õlle, tegelikult taara järele. Kas ta sai 2 eurot? Kas see oli päevateenistus?

Ma olen sama räpane kui prügikorjaja.

Koduteel kõndis mu ees naine, kel oli õlal väike beebi, imeväike ja kena. Selle nägemine, nagu taarameeski, leevendas natuke mu ängi.

Lisa kommentaar

Filed under Õhtu

Lisa kommentaar

