Suurim neist on usk!

*

Mul on raske neid mitte põlata, sest see on mul sees nagu selgroog.

Kui nad on kivistunud keerukujudena ümber pingpongilaua, kuna nad ei tea, mida teha, siis on nad kogunenud selle laua ümber, neis ei ole midagi hooletussejäetut. Isegi ümber selle laua on nad võtnud sisse ideaalse kompositsiooni.

Ma tunnen, et nad on olemas vaid selleks, nad on seal vaid selleks, et ma saaksin nad oma suure haamriga hävitada. Minu olemasolu on see suur haamer, ma olen arvatavasti olemas vaid selleks, et ma saaksin neile peale astuda, tunda naudingut nende hävitamisest.

Lisa kommentaar

Filed under Haigus, Viha

Lisa kommentaar

