Me käisime kiirelt linnas – kassi süstimas ja poes. Siis mamma puhkas terrassil, mina koristasin maja. Olin õnnelik ja rahulik. Tegin pitsataigna ja seejärel läksime mere äärde. Lamasime rannal ja mamma võttis õhuvanne, kui mina ujusin. Olid ristilained ja mul hakkas peal külm, muidu oleksin hulpinud ja ujunud tunni, nagu ikka augustis.

Homme seisan Pärnu bussijaamas ja kui Ta tuleb, teen teoks oma plaani. Siin on homme hoopis teine. Aga see on homme! Praegu on täna.

* Kui saaksin kiskuda maha selle kesta, selle soomuse. Mis siis saaks? See ei ole võimalik. [Mu püssirohi on juba taeva lennanud? :D]

* Aga valmistun! – piimavann ja Jocelyn Pook.

Lisa kommentaar

Filed under Õhk

Lisa kommentaar

