Mu Kriitikule ei meeldinud, et ma kirjutan nii palju – siis jääb vähe aega lugemiseks ja seedimiseks. Aga ta kiitis heaks plaani lõpetada igasugune mõttetöö ning hakata sõduriks, kulturistiks, kekaõpetajaks, modelliks. See oli tema silmis diip, avangard, mäss, originaallooming. Ta tahtis, et ma lõpetan loomise ja hakkan tegutsema, olema, ta saaks siis ise kirjutada, mind luua, seletada mu rumalust autentse naljana. Teha intervjuu, et räägiksin, mida ma noores eas olin lugenud, et näitaksin, et nüüdseks on mu mõtlemisvõime hävinenud, ma olen vintage ese, cool retro noortele uudistajatele jne jne

Lisa kommentaar

Filed under Asjad, Füüsiline, Kirjutamine, Kunst

Lisa kommentaar

