ülestunnistused

Olen ikkagi söönud liha. Kus pole muud olnud või et kokka mitte solvata. Kui pärast papa ärasaatmist tahtsime hoida endid koos, süüa ikka elutoas linaga laua ääres, teha mitmekäigulise lõuna nagu ei oleks midagi puudu või lahti, olin nõus sööma röövlipraadi, et mamma himustatud liha saaks. Ja kaubamaja pasteet oli nii hea, et sõin seda krõbesaial oma suisest naudingust rohkem kui isu nõudis. Olen unistanud bensukates hotdogidest ja burgeritest, populaarsuseta hommikusöögivaagnal kuivasid juustulõikude kõrval kalkunisingi viilud, ma tahtsin leivale just seda sinki. Aga ma ei usu, et ma lihavõtetel lamba veristan või seda söön.

Lisa kommentaar

Filed under Iha, Usk

Lisa kommentaar

