Minna valu poole

Minna valu poole! – Mida see ka tähendab? Igatahes ei tähenda see seljapööramist, uue tuleviku elu sillutamist vms jama. Ma lähen nagu kurjategija tagasi kuriteopaika, pööran ümber iga kõdulehekese puude all, songin oja ääres kanalisatsioonimudas, kus on noore keha laip, mille silmad on pööratud otsmiku keskmele, kuuskede all on teine keha, paljas noor naine lumel poseerimas objektiivile. Ei, ma ei jäta siin midagi läbi uuristamata.

*

Õu on sirelist paremal sinkjas valge kuni lõunaväravani. Pilkane pimedus, aga ma näen kõike. Nagu tookord hotellis, ei iial varem ega hiljem pole ma nii selgelt näinud. Võimalik, et mu silmad olid üldse kinni.

*

Mina, Mina, Mina, Mina, Mina, Mina, Mina! Mea culpa culpa culpa

*

Kirik on ka seal, ehkki seda pole praegu siiani näha, tean ma, et see on seal. Sünge ja külm uues sinihallikas valguses.

*

Ogadega ehted, torukesed, metall, ääristatud kupppead, fallilised pehmed alamelemendid keerulisi siksak koonuserägastikke toetamas. Tulla jälle siia, et kõike seda näha, kõike seda vaadata.

Lisa kommentaar

Filed under Armastus, Silm

Lisa kommentaar

