Sosinad. I

Ma tahtsin ta allutada, teha ta enda omaks. Ma ei austanud teda ega pidanud teda enda võrdväärseks. Ta pidi olema mu väike kutsikas, kes mind jumaldab ning minust sammu maha ei jää. Kui ta tegi midagi valesti minu silmis, sai ta pahandada, kui jooksis minema, siis peksa. narciso-caravaggio-hd

Omaltpoolt jumaldasin teda, alguses sellepärast, et ta peegeldas oma silmis tagasi mind ennast – mu suurust, ilu, tarkust, tugevust ja imetlusväärsust. Hiljem nägin ma temas ülivõrdes kõike, mida armastavad silmad armastatus näevad. Ma jumaldasin teda. Ja soovisin olla ise armastuses allutatud, tema oma, saada temaga üheks. Me saime üheks, mina sain üheks temaga. Milline ekstaas! rahuldus, mida tahtsin üha veel ja veel. Võisin armatseda kümneid kordi järjest, koogutada ta keha kui jumaluse kuju ees ja mu ihal ei olnud piire. Kui tema võimed ja kirg jäid mulle alla, siis ma heitsin talle ette armastuse puudumist. See oli mu kõige suurem hirm – et ta lakkab mind armastamast, et meie armastus lahjeneb ning ei suuda mind enam joovastada. Ehkki ma ise nägin vahel tema väiksust minuga võrreldes, isegi häbenesin teda ja tema vaimustust minust.     Jätkub…

Lisa kommentaar

Filed under Iha, Kirjutamine, Seks&Sugu, Vägivald, Võim

Lisa kommentaar

