6. jaanuar 2012

Ta keha oli nii soe jope all. Padi lõhnab õrnalt tema järele. […]

Tuba on ilus. Eile tegin valmis voodi. Tuba on roheline, kassid on valged ja tumehall – ilusad, pehmed, armsad, armastusväärsed.

Nii ilusad, armsad.

Meie vaikelu. Meie elude ilu. Meie raamatud!

5. jaanuar 2012, N

Usk! Kindlus. Ja käitumine vastavalt.

Eile – J.Joyce’i kirjad ja erutus, viskasime koju tulles riided seljast.

[…]

Kuidas laen end mina. Ja kuidas tema. Mina olen dünamiit.

Ilu. Nii nagu mina olen ilu hinnanud. Sellist ilu, mida iluks pidada – nii vähe seda leidnud. Temas leidnud selle ilu.

Ilu.

Lisa kommentaar

Filed under Armastus, Iha, Seks&Sugu

Lisa kommentaar

