straight talk

Inimesed on sõdurid. on robotid. kui nad tänaval sammuvad. ühes suunas. pilk mineku suunas.

*

Papa, kas täna viiasse kuusepuu välja?

Jah, Tiiduke.

Mul on väga kahju, kohe nutma ajab, papa!

*

Mamma on 82 ja hoolitseb papa eest. Ja ta on igatepidi nii vägev ja austust äratav. Vankumatu. Ja meie teised muudkui vangume ta ümber ja toetume veel tallegi. Ütlesin talle, et ma olen armastanud juba poolteist aastat naist. Ta ütles, et see nüüd küll asi pole, mille pärast me suhted peaksime katkestama. Aga nüüd katkevad suhted hoopis selle naisega. Ja kogu elu ja mõtlemine on jälle peapeale pööratud. 24. tundus, et midagi pole jäänud. Midagi ikka on. Töö on, ma ise olen, ja ma ei ole päris väärtusetu, isegi kui kõige kallim püüab vastupidist öelda.

Lisa kommentaar

Filed under Armastus, Perekond

Lisa kommentaar

